Eylusunannesiii aylardır süt sağan biri olarak; buzdolabında 3 gün, buzlukta 3 ay, dışarıda 3 saat kalabilir. Buzluktan çözdürmek için buzdolabına indirdiğinde 24 saat içinde tüketmelisin, çözdürüp açtığın poşeti 12 saatte tüketmelisin. Isıttığın sütü de 3 saat içinde içirmelisin canım. Yoksa çöp olur. Umarım yardımcı olabilmişimdir canım💙🌸