Gokbayes2018 Dünden beri bebeğim az emiyor arkadaşlar, az az emiyor sanki çok iştahlı değil. Bugun 2.ay aşılarını oldu. Dünden beride benım burnum akıyor genzim yanıyor. Hasta olunca sütün tadı değişimi neden böyle az emiyor bebeğim
DevranAlp Gokbayes2018 sütün tadına bak bi nasıl sen bebek olsan içer misin öyle düşün tatlı su gibi oluyor süt ve hastaysan kendi sütünden iç bağışıklığı güçlendirir iyileşirsin bnden demesi bn içtim 😀
CemreKerem Gokbayes2018 hayır değişmez tam tersi sütün ile antikorlar bebeğe geçer ve hasta olmasını engeller
[silindi] Evet sütünde tadı değişiyor. Bazen tatlı bazen acı veya yediğimiz içtiklerimize göre farklı farklı tadı olabiliyor.. 🙄