ZeynebinAnnesi55 senem9 benim bebeğim 7 aylık ben tutuyorum şuan ara verdim adetim bitsin devam edicem sütümde bi azalma olmadı gayet rahat tuttum
Ummus-kaan senem9 7 aylıkken tuttum borcum çoktu 37 tane tuttum günler kısa olduğu için etkilemedi pek
senem9 Borçlarım var hamilelikten. Hem şu ara onları mı tutsam diyorum bebiş 3,5 aylık hem de ramazan gelecek tutan var mı diye bi bakayım dedim
senem9 Acaba ekgıdaya geçip geçmemek fark ediyor mu? Geçmeyen için sütün yetmemesi flan. Genelde ekgıda dönemleri tuttum demiş