Kilo alımı cok yavas sebebi ne olabilir😔Doktor sabah akşam mama ver dedi 1 haftadır veriyorum bu seferde biraz meme reddi başladı gibi..Aç olsa bebek ağlamaz mı huysuz olmaz mı boşuna mı mama veriyorum diye düşünüyorum..kızım 3200 Dogdu 3 gün sonra 2800e düştü su an 3 ay 5 günlük 5 kilo yavaş aldığının farkındayım ama bilemiyorum..idrar yolu enfeksiyonu var mı diye baktı yokmuş temiz çıktı sonucu..ne dersiniz tecrübeli anneler ne yapmalıyım sizce