Minigim_1606 Arkadaslar elektrikli pompada istedigim verimi alamadım. Elimle sağdığımda bile daha çok geliyo. O nedenle bi de manuel deniyim diyorum. Çok memnun oldugunuz tavsiye ettiginiz bi marka var mı?
Ceozip Minigim_1606 kızım 8 ay 28 günlük. Doğduğundan beri sağarak veriyorum sütü. Emmedi malesef. Baby plus benim için çok verimli oldu. Birçok marka denedim ama olmadı. Buna da çok alıştım.
Eesay Minigim_1606 e bebeğin kendi markasıyla çok sağım yaptım ben elektrikli almadan önce. Çok memnundum
Gokturkum25 Minigim_1606 wee baby almistm pompasi bir kac kullanima bozuldu😬😬 elektrikli aldik gayet memnun kaldım boşa pompaliyla uğraşmışim