Merhaba anneler.bes aylık bebekleriniz sürekli ses çıkartıyorlar mi kızım miziklanma dışında bazı günler bikac kez anca ağu sesi çıkarıyor aslında çok erken agulamaya başlamıştı ama dönem dönem böyle sessizlesmesi oluyor.oyuncaklarla ilgili etrafl.ilgili dönen yuvarlanan bir bebek.sanki dönmeye başladıktan sonra başladı bu sessizlik.sizin bebekleriniz nasıl