Kızlar solgarın b12 tabletinden aldım süt için olandan dün geldi bugün actım paketi herhangi bir kutudu falan yoktu kartona sarmış göndermişler kapağını açtığımda da içinde pamuk vardı yani merdiven altı üretim gibi trendyoldan aldım daha önce böyle bişey almamsıtım ama sütüm yetmedigi için denemek istedim sizlerdede böylemi acaba kutu içerigi pamuk olması süpheye düşürdü biraz iade mi edeyim kullanayım mı lütfen kullanan arkadaslar söyleyin napim ben kafam karıştı🤔🤔