Kızlar bebişim 6 ay 9 günlük emme isteği azaldı 3 saat geçiyor emmiyor gecede 1 kere kalkıyor ek gıdaya geçmeye korkuyorum hiç emmez diye ..sadece anne sütü veriyorum.biberon,emzik kullanmıyorum..neden böyle oldu anlamıyorum..bu durumu yaşayan var mı?