Kızlar saçlarımda inanılmaz kepek oldu yıllardır aynı şampuanı kullanırım değiştirmen lazım dediler değiştirdim ama fayda etmedi kabuk atmaya başladı iyice arttı yani nasıl geçer bu kepek işe yarayan bişey bilen varsa söyleyebilir mi hastaneye gitmek istemiyorum 🙄