Kizlar bebegim emerek uyuyordu. Hatta bi danismandan da hizmet aliyorum, dogru yaotigimi soyluyor ama pratik edeb annelere de sormak istiyorum. Emerek uyuyodu, kucakta uyumaya alisti, bazen yine emerek uyuyo tabi. 6,5 aylik. Sonra hafif mayisik yataga koyup pis pis yapmaya baslayacagim, bugun 1 defa yaptim gibi. Dogru muyum ya ne diyosunuz? Ise baslicam bu egitim isini halletmem lazim :((((