Merhabalar hanımlar kasim ayında doğum yaptım şuana kadar adet olmadım bı yerde bı yazida okudum soğan suyu kaynatıp içilirse adeti düzene sokar diye normalde 1 seneye kadar adet olmamak normal deniliyor ama bende adet olmam gecikmesin diye kaynatıp içsem faydasını gorebilirmiyim acaba 🙄 bu şekilde yapan varmı 🙄