Kızlar 10 günlük bebeğim var mememi yanlış tutuyor hem süt gitmiyor, aç kalıyor hem de benim canım çok yanıyor 😩 nasıl doğru tutturucam ? Nolur yardım edin 😔 zaten sarılığından saat başı uyanıyorum. Birde sağma olunca yarım saate düşüyor dinlenmem. Şırıngayla besliyordum ama sarılığı çıkınca kaynanam biberonla verelim bişey olmaz diye diye bu hale geldik. İlk torunu 20 gün biberondan sonra memeye dönmüşte ona güvenerekten. Ben mecbur kaldım çünkü sezaryenden dolayı çok ağrım oldu bebeğimle ilgilenemedim sütüm gelmedi mama takviye ettik. Yanlışlar yaptım belki düzeltmek istiyorum yok mu geri dönüşü 😔😔😔