mycutebaby Kızlar emziğe nasıl alıştırabilirm bebeğimi emziğini tutmuyor elimde avent ile chicco var acaba kauçuk falan alsam tutarmı ? Bazen aventi emiyor ama chiccoyu hiç almıyor . Sizler nasıl alıştırdınız ve al dediğiniz bir emzik kesin tutar dediğiniz var mı acbaa aliyim bende 🤔
Gokcesra mycutebaby ben de bibs phlips nuk aldım kauçuk silikon hepsini denedim. Bakkal emziği de aldım 😁 hiiiiiç birini almadı öğürdü. Almayan hiç birini almıyor heralde. Ek gıdaya geçsin de klasik pekmez batırıp vermeyi denicem Bi de 😁
Mehtap44 mycutebaby canım ne kadar sağlıklı bilmiyorum ama şekerli su yap bi bardağa emziği batırıp ver bir iki kere öyle alıştı benimki. Emzik tutmaması çok zorluk oluyodu bana. Bir iki kere o şekilde verince hemen alışıyorlar. Bende burda görmüştüm ilk şekerli su olayını bende işe yaradı istersen sende bi dene
Kubrakayraa mycutebaby biz 6 emzik denedik tutmuyor 5aylık. Nuk damaklı var veriyorum bazen emiyor bazen tükürerek atıyor 🤷♀️
Elfydr mycutebaby kızımın 5. Ayi doldu alısmadi. Biz bir eksikliğini hissetmedik. Bence sizde zorlamayın.
Kahvedelisi Bence alacak cocuk alıyor almayacak olan almıyor benım ilk oğlum ne emzik alırsam alayım almadı kucuk oglum en ucuz emziği aldı, yine de siz ilk basta biraz ısrarcı olun elinizde tutun attıkca vermek istiyorsanız
mycutebaby Kahvedelisi genelde uyurken biraz alıyor sonra uykuya dalıp atıyor ama ayıkken hiç şansım yok
mycutebaby Gokcesra ay bende öyle yapayım bari benimkide öğürür gibi yapıyor ya bazende uyurken özellikle aventi alıyor 🤣
Basulpete Benim beboş da alışmadı Bi türlü. Gece yatarken bazen zorla veriyorum inat ediyor ama emmeye başlayınca hemen uyuyor. Ama işte her gece değil maalesef. Doğum yaptığım hastane ilk bir ay emzik vermememi aksi halde meme reddi yaşayacağımı söyledi. Film orda koptu:) tanıdığım herkes doğum zamanı vermiş ben geç kaldım velhasıl.
Merve-miray mycutebaby Kızım 12 günlükken hemen tutmuştu emziğini. Bambino damaklı emzik kullanıyorduk
ironboy mycutebaby ben vermedim faydasından çok zararı var. Elini emiyor bazen emerek uyuyor kendi kendine 3 ay 4 günlüğüz.
Alptuna mycutebaby doğduğu gün annem hastanede vermişti avent almıştık bi süre emdi sonra almamaya başladı aldıkça midesi bulanır oldu damaklı aldım kauçuk aldım şimdi hiç birini kabul etmiyor evde 5 tane emzik var kolye yapıp boynuma ascam 😂😂
mycutebaby Alptuna haha çok güldüm vala🤣 bendede 7 tane var 3 tanesi hediye geldi 4 tanesini ben aldım bide büyük aldım sanki küçükken emiyorda büyüyünce de büyük emzik emer diye çok safım şuan onlar kaldı 🤣
Denizlina mycutebaby avent nuk wee bu markalardan çeşit çeşit denedim öğürüyordu en son bibs aldım ve zafer benim sadece uyku halinde veriyorum kolay uyuması için sonrada uyuyunca atıyor genelde bibs deneyin bence
mycutebaby Denizlina vala bibsi alan var almayan da çok var diyorlar benimde aklım karıştı ne alcaığımı😁