Adellaamm Deletedmom78654 benim ikinci kızımda boncuk gözlü. Renginin değişmesinden korkuyorum 🤗maşallah kızınızcok tatli
Deletedmom78654 Deletedmom9 aynı mı ben hiç benzetemiyorum 🙈🙈 nasıl sevmişim bu çirkinliğini diyorum 🤣🤣
Deletedmom78654 Adellaamm bunda benim ikinci 😊😊 ilk kızımda böyle çok çirkindi sonradan güzelleşti bana demişlerdi kundağın çirkini mahallenin güzeli olur diye doğruymuş 🥰🥰