Bebeğim 8 aya yeni girdi ve iki gündür çığlık çığlığa ağlama ve hiç mutlu değil ek gıda hiç almak istemiyor mamayida çok az alıyor defalarca uyanir .bı kaç günce yataktan düşmüştü hastaneye götürdük şuan için bir şey yok dedi normal muayne ile onunla alakalı olabilir mi