Srpege
Arkadaşlar şu internette serumla bir burnundan sıkıyor diğerinden çıkıyor ya kaç kere denediysem olmadı. Serumla çekiyorum doktorun söylediği gibi yan tutuyorum ama olmuyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz?
Pnrnhr
Ben de bugün damlattım aspiratörle çektim ama bebeğim çok ağladı mosmor oldu nefessiz kaldı anlamadım ya boğazından balgamlı gibi hırıltı geldi baya. Hem burnunu açmak istiyorum hem korkuyorum😪
Elifblr
Kızlar benim bebeğim hastanede yattı orda hemşireler düzenli temzilediler burnunu ben de orda öğrendim bebeğinizi kucağınıza alın sırtı size yaslancak şekilde. Öne doğru eğilin. Bebeğin yüzü yere doğru baksın yani. Sonra şırıngayla sıkın serumu burnuna biraz hızlı sıkın ama çok değil. Bekleyin nefes alsın hafif sırtına vurun. Diğer burnuna da yapın. Sonra sırtına vurun biraz yanlara doğru. Böylece balgam varsa sökülüyormuş. Sonra da aspiratörle çekin. Hastanede hep böyle yaptılar ben de evde yapıyorum şimdi koca koca sümükler çıkıyo 🙊
Elifblr
[bilinmeyen] bi kısmını yutuyor baya bi kısmı geri akıyor yani hastanede ben böyle temizlediklerini gördüm
Oske_21
Ben yattigi yerde saga sola cevirerek yapiyorum sonrada duz yatirarak cekiyorum genzine gidiyor tabi bizde yapinca genzimize gidiyor dogdugundan beri kullaniyoruz ne sumuk ne hirilti kaliyor