Yeapp valla doktoru gaita testi yaptı lökosit cıktı süt ürünlerinde oluyor yeme dedi patates zeytin yiyorum bide yumurta başka ağzıma bir şey sürmüyorum kabak tatlısı hariç süt ürünlerni kestim gaitası düzelmiş dedi pişiği geçti inanılmaz kötüydü derisi dökülüyordu , mukuslu kaka geçti alerji mamasıda kullanıyorum ama yanağı hep böyle oluyor sonra geçiyor inan bende bilmiyorum yarında rota aşısı olucaz umarım oda yan etki yapmaz doktoru yaptırmamı istiyor bende istiyorum bakalım 😒