Kizim 11 aylik 1 aydir nerdeyse uyumuyordu uyusada yarim saat sonra aglayarsk geri kalkiyordu üst disleri yeni çıktığı icin anlam veremiyordum buraayada sormuştum hatta yasayan varmi diye megersem üst yan kesicilerin ikisi birden çıkmış nasil mutlu oldum rahatladım görünce heralde bundandi uyku bozulmalari sizinlede paylaşmak istedim belki yaşayan vardir ayni sorunu 🤗