23 aylık oğlum. Nefret eder şapka takmaktan. Evden çıkarken takıyorum bir kaç aydır tabi eli hemen kafasına gidiyor ben de "eğer onu çıkarırsan seni dışarı çıkarmam,eğer dışarda çıkarırsan hemen eve gireriz"diyorum asla ellemiyor. Hatta geçenlerde dedesiyle dışarı çıktı ben de balkondan bakıyordum,beni gördü hemen şapkasını aşağı çekti kulağı açılmış eve girmesin diye 😂😂😂