Merveanne naparsan yap akıyor 4 aylığız hergğn sabah akşm üst değiştiriyorum şuna giyecek atletim kalmadı eşiminkini giydim pedde kullansam akıyor bn çöZümü emzirirken sağmak da buldum birini emerken diğerini sağıyorum üstüm ıslanmıyor ve sağdığımı buxluğa atıyorum süt saklama poşetiyle 6 aylık olunca doktorumuza sorup kullncam mesela yoğurt yap diyenler var mama yaptığında bisküvili kendi sütünü kullan diyorlar bakalım ne yapacağım