Selam kızlar bizim sorunumuz ek gidayi pusette yemek.
Bebegim erken dogdu bu yuzden bazı aktiviteleri gec yapabiliyor oturmak istemiyor mesela kucagimizda vs oturuyo ama mama sandalyesinde asla oturmuyo 6 aylık bu arada.
Kilo sorunumuz vardı ek gidaya erken baslatti doktorumuz 5 aylikken basladik öğün olarak degilde tadım olarak basladık 5 aylıkkende oturamayacagı icin pusetteyken verdim. Simdide alisti hep ordayken yemek istiyor mama sandalyesine koyuyorum agzini bile acmiyor direk agliyor ne yapmam lazim 🤔