Deletedmom54121 Eşinizi mulakatta elemişler o zaman canım. Çünkü bu sağlık raporu cok uzun süren bisey tek tek tüm bölümlerde muayne oluyorsun. Benim eşimde ilkinde elenmisti esimin gozunde sıkıntı oldugu icin. Ikinciye girdigin de ameliyat olmustu ama buyuk bir ameliyat.. Saglik sorunu var ise bile tolerans taniyolar artık. Sadece raporu degisik olur. Komando olamaz parasutten atlayamaz uzman olur yazar. Eger Allah nasip ettiyse olur yani kaderin önüne geçilmiyor yani canım. Allah hayırlısını versin her zaman.. 😊