Merhaba arkadaşlar benim iki normal dogum yaptim.ve vajina iç kisimda et parçaları görüyorum doğum yaptığım.zaman vardı geçer dedim.ama bı senedir aynı yani bu normal bı durummu sizdede aynımı acaba merak ettim doktora gidicem ama şuan özel gunumdeyim