Kızlar 21 günlük bir kızım var Allah eksikliğini göstermesin, emzirme sorunu yaşıyorum, kızımı emzirirken sanki nefes darlığı yaşıyorum içime sıkıntı giriyor çok kötü oluyorum bunu neden yaşıyorum bilmiyorum anlamıyorum, lohusalık bu mudur bilmem ama lütfen yargılamayın, emzirmek istemiyorum resmen o kadar uzaklaşıyorum ki bebeğimden emzirirken o kadar yüreğim sıkışıyor ki ne dua edersem edeyim her seferinde aynı şeyi yaşıyorum, ve ne yapacam bilmiyorum😢