Selamlar herkese buradaki ilk postum bu 🥲🌸
henüz beş günlük anneyim, normal doğum yaptım karnım baya ufalsa da toparlanması durakladı gibi geliyor. Bel korsesi aldım ama kullanmak konusunda kafam karışık kullanırsam daha mı çabuk toparlar fark etmez mi yada? Bir de herhangi bir zararı olur mu? İçte ve dışta dikişlerim var düşmediler henüz ve biraz zorluyorlar son 2 gündür. Karnımı sıkmamın herhangi bir sakıncası olabilir mi🤔 öksürmek ve hapşırmak fobiye dönüştü çünkü 😅