Şuanda bebelac goldda bir zam yokmus ınstagram sayfasına mesaj atıp konuştum stoklarda sorun varmış ama Ocak sonundan itibaren sıkıntı olmayacağını ve şuanda bir zam söz konusu olmadığını söylediler bende Trendyol ve hepsiburadada ki fıyatları görüntüsünü attım arkadaşlarımız bu konuyla ılgıleneceklerdir emin olun yazdılar insallah bu durum çözülür 🙏🏻