cizgigozlum her doktor farklı söylüyor. bende geceleri artık kaldırmayım değil mi diye sormuştum 4 aylık olduğumuzda, en fazla 4 saat demişti. 4 saatte bi yedir demişti 6 aylık olana kadar kan şekeri düşer bilemezsin demişti 🙄🤔 sizin bebek daha da minik en fazla, 4 saat aç kalmalı bence de.