Kızlar herkese merhaba altı aylık bir kızım var genelde uyku düzeni iyiydi illa şu saatte yatacak kalkacak demiyordum bizle yatıp kalkıyordu ama bu aralar birşey oldu gece 3 de uyuyor öğlen kalkıyor iki saat sonra geri uyuyor gündüzleri sürekli uyuyor geceleri çok aktif gündüz çok uyumasın diye uyutmamaya çalışıyorum ama dayanamıyor uykusuzluğa bunu nasıl ayarlayabilirim acaba yardımcı olacak tecrübeli anneler varsa sevinirim