Mom042 Mrymmhmt benim kizim 2 aylik kontrolde 4700 kusurdu 3 kilo dogdu burdaki kilolari gorunce benim sasirdim doktor mama onerdi ben sutumu arttirfom sukur sutum var benimkimi az almis sizinkilermi kilolu digdu 😂😂😂
Minnakimmmm Mrymmhmt hayır anne sütü sadece . Ama bu ay meme reddi yaşadık . Birinci ayında iki kilo aldı bu ay 800 gr. Emmek istemiyor çok zorlaniyirum
Utopikogretmen Mrymmhmt 2950 doğdu 36 haftalık doğdu . Ama ilk ay çok dikkat ederek besledim.1.5 saatte max 2 saate bir emzirdim hem kilo alması için hemde sarilik olmaması için.suandada 3.5 aylık 8630🧿 memeye çok düşkün emmek istiyor bende emziriyorum😁
Caydanlik 3800 doğduk canım biz su an 2,5 ayligiz. 2 ay kontrolünde 6.400 dü. Sadece anne sütü alıyoruz.
Lagertha Benim oğlum 2,5 aylık 6.700. Günde iki ya da üç saatte bir 120cc mama veriyorum sütüm az gün de bir kez anca emiyor o da 5dk Bu kilosuna doktor çok dedi ve çok besliyorsun azalt fazla kilo almasın dedi 🤷♀️
Lagertha Mrymmhmt şuan tombiş değil canım normal bi de erkek bebek 4 kilo doğdu. Şuan kilosu tam bence. Doktora göre kiloLuymuş. Ama bu konuya yazan arkadaşların da aynı kilo da bebekleri. Demek ki normal kilosu.
Asenana Mrymmhmt 2 ay 3 günlükken kontrole gittiğimizde 6.150 gramdı ama mama vermiyorum onu bilemicem🤷♀️
Mrymmhmt Lagertha bnmde 3.500 doğdu 2 ay kontrolünde 6.200dü şuan 7e yaklaşmıştır haftada 400 gram alıyor