Larisya ben her iki cocugumdada rutini dogduklari ilk günden belirledim. Tabiki rahatsiz olduklari dönemde (gaz sorunu) kucakta sakinlestirdim ama sallama, müzik, ses vs. Alistirmamak icin hic baslamadim.
Gündüzleri aydinlik ve gürültülü ortamda bulundurdum ve o sekilde kendi kendisine uyumsini beklerdim. Eger cok agliyorsa kucakta sakinlestirip uykuya dalinca yatirirdim koltuga veya salondaki yataga. Aksam ise hepimiz hazirlanip pijamalari giyip gece lambasini acip sütünü icirip uyumaya birakirdim yatagina ve tabi gaz dönemlerinde kucak izni hep vardi. Ama sallamak vs. Degil yalnizca kucakta sakinlesmesini bekleyip uykuya dalmasini beklerdim, bu bazen saatler olabiliyordu gazdan dolayi bu yüzden esimde yardimci oluyordu aksamlari. Bu sekilde kendi düzenini kendileri kuruyor ilk günden.