Kızım beni sadece 2 ay emdi şuan 4 aylık aptamil mama kullanıyoruz ama sıkıntımız şöyle cildinde hafif kızarıklık kabarma, kakası mukuslu ve bazen kanlı, burnu sürekli tıkalı, sürekli öksürüyor, mama yemek istemiyor genellikle. Yarın alerji testi için randevu aldım sizede danışmak istedim bilgisi olan bu durumu yaşayan varmı aranızda ?