Değerli annelerimiz: kızım 3 ay 20 günlük. Son 4 günüdür gece uykularımız unutuldu. 😔Geceleri altına kaka yapmayı bırakmıştı 3 aylık olduğunda ama 4 gündür her gece kaka yapmaya başladı. Uykuya dalamıyor. Sürekli gergin huzursuz. 10 da uyutmaya çalıştığım kızımı sabaha karşı 6 da yatağına koyabildim. Hiç uyumadı. Meme de emmek istemiyor geceleri. Alerjimiz var yumurtayı ve süt ürünlerini bıraktım. Yüzü çok kaşınıyor sabah uyandığında kıpkırmızıydı. Meme+mama gidiyoruz keçi sütü maması kullandım bitti. Bitince sma verdim 2 gecedir. Sizce bu durumu yaşamamız atak mıdır yoksa Maması değiştiği için midir? Bir de bu aylarda gece kaka yapması normal mi? Cevaplarsanız çok sevinirim teşekkür ediyorum şimdiden. 🙏