Kızlar merhaba. Bişey danışmak istiyorum. Kızım 13 aylık ve emziriyorum. Burnumdan ameliyat olcam. Ameliyat derken büyük bişey değil. Etleri aldırcam. Ama narkoz altında alacaklar. Kızımda emmeden uyumayan bi çocuk. Narkozdan sonra emzirsem bi sıkıntı olur mu? Yada ne kadar süre emzirmemem gerekiyor? Emzirmezsem sütü sağmam gerekiyor mu?