10 ay önce doğum yaptım kondom kullanıyoruz korunmak için.adetim bikac ay duzenliydi sonra hep gecikir oldu geçen ay tam 17 gün gecikti kaç tane test yaptım bisey çıkmadı bu ay yine geçti 2gün.emziriyorum ondanmidir bilmem ama her ay bu stresi yaşamaktan bıktım valla artik.var mı benim gibi olan kizlar