busrasilra14 Kizlar merhaba. Mustelanin her zaman üstün oldugunu biliyorum ama sorum su. Pisik kremi icin hangisi. Cunku mustela hep pahali derken bepanthol bu sefer dahs pahali. Yani ben bepanthol kullaniyordum ama mustelada da aklim kaldi. Sizce hangisi
Cenan Burt’s bee diye bir marka var 85 Gr 98 lira ama o kadar yogunki 4 aydır hergun kullanamama rağmen bitmedi bir buçuk ay daha gider diye düşünüyorum. ve yüzde yüz doğal içerikli. Bı bakın isterseniz. Trendyol da indirime giriyor.
Melek232020 busrasilra14 Onları kullanmadım ama sudocream den çok memnunum bebeğim doğduğundan beri onu kullanıyorum.🌸
Umay_ busrasilra14 ben de Bepanthol kullanıyordum ama geçenlerde bir değişiklik yapıp bubchen aldım. Çok memnun kaldım. Tamamen bitkisel içerikli. Bepantholden bir farkı yok gibi. Pisik sorunu yaşamıyoruz. Bir bakın derim. Fiyatı da daha uygun😊 https://www.hepsiburada.com/bubchen-pisik-onleyici-bariyer-krem-150-ml-pm-HB00000BQZMB
borasmom Ben pişik olunca hamazinc kullanıyorum pişik geçince mustela doğduğundan beri hep mustela kullandım fakat şimdi Türkiye üretimli müsteşarlar geliyor muhtemelen içeriği değişecektir beklemedeyim sonrasında ben de arayışa geçeceğim sanırım 🙄