Nurtendemir Minies ben cuma günü aşı oldum bir sıkıntı yaşamadım oğlum 4 aylık sadece anne sütü alıyor
Sibelzmnn Ben bugün oldum emziriyorum 5 farklı doktor ile görüştüm olmamın bi zararı olmadığını söyledi şuan için bi sıkıntı yok
Minies Sibelzmnn aşı olanların listesi istendi dedide işveren sonra niye böyle oldu deme dedi ondan cnm
Minies Benimde işe başlamama az kaldı 14+14 sabit vardiya zorlayacak biraz ben alistimda bebeğim i düşünüyorum emiyor