annekuzusuuuu Kızlar fazladan kalıp beyaz peynirim var yarısını kullanıcam yarısını da buzlukta saklıyabilirmiyim kötü olur mu 🌸
Gamzesizgamze annekuzusuuuu ben de koymuştum canım, çökelekti. Börek yaptım sonra. Gayet iyiydi bir şey olmuyor
sonsuzmutlulukkk annekuzusuuuu kesiliyor sadece lor peyniri oluyo sadece yine de güzel yani hiç değilse börek harcı oluyo