Aycalina25 Sadece mama ile beslenen bebeğim 4 gündur biberonu verdiğim zaman diliyle yalar gibi yapıp içmiyor mamayi nedenini bilmiyorum ? Aynı sorunu yaşayan veya yaşayıp geçen oldumu ? 2 aylık bebegim
Rknn Aycalina25 biz de yaşadık biberon degistirdim mama degistirdim ama fayda etmedi sebebini de anlamış degılım.Ayni şekilde diliyle itiyodu.