Ewrem ⁉️⁉️⁉️⁉️Dogumdan sonra adet göremeyenler‼️‼️‼️‼️Arkadaslar benım gıbı olan warmı dogum yapalı 7 ay oluyor halen adet gormedım ve kıst olusmus yumurtalıklarımın ıkısındede bıssuru cıkolata kıstı cok agrım war dayanamıyorum haplar bı ıse yaramıo sogan kuru yapıp ıcıncede oglum gazlanı sancılardan ılacda ıse yaramıo dayanamıyorum adet nasıl gorcemm ben🙄🙄
Tubisimben Ewrem bende kızımı emzirdiğim sürece yani 18 ay adet görmedim ama benim kistten değildi sütten dolayı olmadım.
NurAyk Ewrem 7 ay 23 günlüğüz hala adet olmadım 😣😐 kendimi şiş hissediyorum adet olmayı özleyeceğim aklıma gelmezdi 😅😁😀😂😃😄😆
Tubisimben Deletedmom324 evet bu süreçte her 6 ayda bir doktora gittim testler yaptırdım herşey normal annemde böyleymiş genetik miras ☺️ Hatta hiç korunmadığımız halde hamile bile kalmadım süt koruyor derler ya o bende tuttu😊
Ewrem Benım gıbı adet gormeyenler kesınlıkle baktırın oncede boyle seyler nedır bılmezdım cok kotuyum
Ewrem NurAyk ınanın benımde sezaryanla dogum yaptım acaba dıkıslermı odem yaptı dıe gıttım ve sok oldm sezaryan yerım cok sı we ınanlmaz agrılarım war
NurAyk Ewrem bende sezeryanla doğum yaptım ağrım yok sadece ara sıra bel ağrım oluyor. Emzirdiğim için 1 yıl olmayabilir dedi doktorum 🤔 inşallah bir an önce oluruz canım 😄😃
Karamela Bende hala olmadım lekelenmem oldu bırkere ve bel agrım var 4 ay oldu gercekten insan olsamda rahatlasam diyo 😊
Hullusss Seqnem bende öyle . 18 temmuz doğum yaptım. 40 gunden sonra 1 kere oldum az. Bir daha olmadım🤷🏻♀️ Beklemedeyim
Zeyyy Ewrem 8 ay oldu hala olmadim hiç doktorada gitmedim doktor ilk hafta muayenede emzirirken olmazsin demişti bak şimdi bende bi gideyimdoktora o zaman çok geçmiş olsun
Serap5252 Ewrem 3 buçuk ay oldu bende olmadım emziriyorum 6 aya kadar normal diyorlar ama olmamak çok kötü