ozi kabak yarık yapacagim bu aksam 😂 kizim 1 yasinda ama bu tarifi 8. aydan sonrs verebilirsiniz. bir kabagi soyup uzunlamasina ikiye bolup buharda hasliyorum. bir tavada azicik sogan zeytinyagi ceviriyorum. icine azicik kiyma koyuo cevirmeye devam ediyorum sonra kapya biberden yaptigim bebek salcasindan ekliyorum . domates yediriyorsaniz domates rendesi de olabilir. azicik su ekleyip kapagini kapatip pisiriyorum. sonra buharda haslanan kabaklarin icini oyupp kiymayla karistiriyorum ve o harci kabagin icine koyuyorum. sonra 10 dk firinliyorum. ister sade yapip yogurtla yedirin ister uzerine kasar rendeleyip firina oyle verin