ummugulsum ya benım bebegım 40 gunluk ve sabah beslere kadar hıc uyumuyor doktora goturduk bırsey yok dedı norolojıye yonlendırdı uykusunda sıcrıyor aglayarak ve gozlerını kapatıyor sankı bırı ona ıgne batırıyor gıbı oluyor ve tekrar uyumuyor ben ne yapacagım bılmıyorım. ben ıykusuzluga dayanamazken 40 gunluk bebek nasıl boyle uyumadan dayanıyo anlamıyorım bunu yasayan varsa yazabılırmı lutfen 😭😭
Deletedmom324 ummugulsum moro refleksınden sıcrayabılır. Hala kendını anne karnında sanıyo sonucta. Ve bakıyor ki degıl. Pusette uyutmayı deneyın. Ben 4 ay pusette uyuttum anne karni formundan kaynakli. Sicramadi da.
Tugkaninannesi ummugulsum canım benim bebegim öyleydi. Sabahlara kadar uyumazdı uykuya dalacakken sıçrar dururdu. Meğer gazdanmış. Ben de çok telaşlanmistim ama yaklaşık 3.5 aylıkken düzene girdik.
Samfe ummugulsum bnde moro refleksinden dolayı diye biliyorum bebeklerde ilk 3 ay olabilirmiş bn çareyi yarım kundakta bulmuştum kollarını sarıyodum bacaklarını hiç sarmadım öyle sıçrayarak uyanmadı hemde sıkışık olduğu için yine anne karnında ki gibi denemek istersen fikir olsun korkma ama geçicek güzel anne Allah hepimizin yardımcısı olsun ☺️