Nejlazafer Ben de bir ara cok sik vajinal mantar oluyordu surekli doktora gidiyordum , ama bu regl onceki kasinti da farkli biseydi yani . Cunku kasinma basladi eyvah yine mi mantar oldum acaba derken regl oldum ve gecti . Gecince baska bisey oldugunu anladim . Bi de kulak cubuguyla vajina icine hafiften surup beyazlik var mi diye kontrol ediyordum . Eger beyazlik geliyorsa akinti gibi mantardir . Bisey yoksa muhtemelen baska bi sebepten dolayi kasinti vardir . Siz de kontrol edin dilerseniz veya bir ayna yardimiyla da bakip kontrol edebilirsiniz . Beyazlik oluyor icte cunku . Eger varsa vakit kaybetmeden doktora gidin ilac versin . Bi de sirkeli su kullanmakta dogrh bir yontem iyi yapmissiniz .