Yusufyigit-1 Kizlar iki urun hakkında cok kararsız kaldım. Deerma f300 mü yoksa loobex mh 602 mi? Aralarında 200 liraya yakın fark var. Deger mi sizce💭💭
momaysegul Yusufyigit-1 loobex doğduklarından beri ikizlerim kışın mutlaka kullanıyorum çok memnunum bi yıl oldu bebeklerim doğalı ama ben öncesinde almışım kaliteli ve kapasitesi de gayet iyi 👍🏻
Yusufyigit-1 momaysegul loobex in hangi ürününü kullanmistiniz.numarasini da yazabilir misiniz rica etsem😊