Merhaba hanımlar ben bir şekilde kıdem tazminatı almaya çalışan fakir emekçi 🙈😂😂 şaka bir yana eşime agisini 9 aydır az yatırıyorlarmış biz bu hafta öğrendik bu durumu yani bebeğimiz oldu evrakları teslim etmemize rağmen bildirmemişler ve eksik almışız istifa etse kıdem tazminatı alabilir mi eşim yardımcı olursanız çok sevinirim bir bilen varsa 🙏🏻🙏🏻