Hepoyleolurzaten
Ah çok zor çok ikiz bakımı
Bende 14 aylık ikiz ebbek annesiyim
Yeri geldi onlarla ağladım,yeri geldi sinir krizi geçirdim
Bende tek başıma bakiyorum tek detsegim eşim ve arada birini annemlere gönderiyorum 1 günlüğüne,öyle biraz kafamı dinliyorum
Kız kardeşim var ama evde boş boş durmak hoşuma gidiyor gelip yardım etmek istemiyor bile
Eee bir seude diyemiyor insan bakmak zorunda değil ki
Annem desen gel demeden gelmez evime ben giderim haftada bir
Anlayacağım kimseden fayda yok,herkes doğurduğuna baksın modundalar.
Şu zamana nasıl geldim aklım almıyor,insanın psikolojisi bozuluyor değil mi ? ama yapacak bişe yok,ben kendimi elbet buyuyecekler sabret diyerek avutuyorum 🤷
Vallahi büyüdükçe dur durak bilmez bebe oluyorlar iyice .
Allah’ım sabrımızı artırsın,buyuyecekler elbet
Sen herşeyi bırak onlarla vakit geçirmeye bak
Müzik dinleyin,dans edin