yaramaz_bocegim Bebeğim çok gazlı sürekli ağlıyor. Doğmadan önce asla kolik müzik açmam kendi beşiğinde uyuyacak dedim az önce çaresizlikten açtım ve hemen uyudu 🙄 ve daha neler neler dedim 🙄 umarım yalayıp yuttırmaz bu bebe,
Cinarrr yaramaz_bocegim benimki on aylık hala beyaz gürültü ile uyur. Ben emzik vermem diyordum dogurmadan önce sonra doğdu emzik alsın diye aylarca uğraştım hoş almadida. İnsan Büyük konusmayacak
MakarnaKulak yaramaz_bocegim hic yapmam demedim. Mecbur yapıyoruz uyusun yesin dursun diye bazi seyleri