Zaten çok yemiyordu. Doktor bile emzirmeyi sonlandır artık demişti. Yine de dinlemeyip emzirdim. 23 aylık şuan. 10 gündür emmiyor. Zaten olmayan iştahı hepten gitti. Tarhana çorbası, yayla çorbası, şehriye çorbası yerdi bir tek zaten. Onları da yemiyor. 10 da uyandı. Daha şimdi kahvaltı yaptı. Yapmak denirse tabi. Hiçbir şey yemiyor. Yeni tatlara hiç açık değil. Ağzını bile açmıyor. Kızım kendin ye hadi diyorum. Umurumda değil her yer batsın yeter ki yesin. Yemiyor. İstemiyorum, yemicem diyor sürekli. Ne tarif görsem yapıyorum bir umut. Yüzüne bile bakmıyor. Gözlerinin altı morardı artık. Yarım kase çorba içerdi üzülürdüm az yedi diye. Şimdi bir kaşık bile yemiyor. Emmeyi bırakınca yermiş. Yalan ya. Şaklaban olduk hepimiz yesin diye neler yapıyoruz. Allah aşkına biriniz bir akıl verin bana. Ben ne yapayım?