Nergis24 Bebeğim 16,5 aylık sol elinin orrta parmağını işaret parmağının üstüne koyup parmağını kilitleme hareketi yapıyor ben düzeltiyorum. Tekrar yapıyor işaret ederken bile kilit şeklinde işaret parmağını kullanıyor. Başına gelen var mı noal mi
mutlucan Nergis24 merhaba yavrunuz hala yapiyormu bu harejeti kizim 22 aylik bu gunlerde yapmays basladi onceden bas parmagiyla isaret parmagini surterdu simdi orta parmagiyla kilit halinde gecicimidir acaba