bett12 merhaba hanımlar,eşim bu model yürüteci çok beğendi fakat bize fiyatı braz fzla geldi 2.el sitelerinede baktm ama hep 80-100 civarıydı,biraz daha uygun bişeyler arıyorum satmak istyen olursa konuşabilrz🙏🏻❤️ teşekkürler şimdiden ☺️
Ozge-omer bett12 ben 226 ya aldım e bebek den . İkinci el de 150 den aşa yok zaten eğer 80-100 e bulduysanız kaçırmayın derim 😇
bett12 Ozge-omer ya doğru diyosunz da ben dha önce almıştım başka model 180tlye yiyenim denemek için bindi ve düştü aynı durumu kızımda yaşayabilr die 2.örğmceğini alııcam ondan hem sağlam hem uygun bişgler bakmam lazım 🤷🏻♀️🙂
agacsizkoala Ben kullandım sunny baby o kadar da memnun kalmadım, oğlum çok rahat devirebildi yürüteçi, önündeki piyanosu da hemen bozuldu 🤷
bett12 agacsizkoala aa,aslnda baya da koruyucu gibi gözüküyor hani geniş kenarları köşeli flan çok şaşırdm
agacsizkoala bett12 benim oğlum çok hareketliydi belki sorun benim oğlumdadır canım bilmiyorum 🤷 benimki ikinci el satılacak halde bile değil piyanosu bozuldu kenardaki o yuvarlak toplar yarıldı , frenlerden biri bozuldu 😁😁😁