Kızım 26 günlük sezeryan yaptım 3 gün sütüm gelmedi sadece 1 çay kaşığı kadar süt geldi onu bile verdim 3 günün sonunda sütüm geldi ama memeyi tutamadı sağıp verdim 2. Haftanın başında emmeye başladı ama bu seferde 5 dkka durup uyuyor uyandırmaya çalışıyorum az devam edip bırakıyor sonra ağlamaya başlıyor ama mama takviyesi yapıyorum çnkü sütümün yettiğini doyurduğunu düşünmüyorum aranmaya devam ediyor mama da sanırım kabız yapıyor 3 gündür ıkınmaya bşladı bu 3 gün içinde hergün az da olsa kakasını yapıyor sütümmü gaz yapıyor mamaya süt mü ağır geliyor anlamadım bndan önce aptamil 1 kullandık o çok faz yaptı bnm gbi bunalım ve sorun yaşayan oldu mu neler yaptınız